söndag 11 augusti 2013

Dagens skörd

Igår fyllde jag på Keilas höstgarderob från La Redoute och börjar faktiskt längta lite till de kyligare dagarna. 
Det är samma visa varje augusti men jag vet att hösten och vintern kommer att bli lång så jag försöker att inte tänka så utan njuta av sommaren lite till.
Dagens skörd kommer från LaRedoute som har mycket franska märken som jag tycker om.









Lillasyster får också ha mörkare nyanser till hösten.
Klänningen och koftan finns från storlek 54.


Igår kväll när regnet stöp här utanför fönsterna och vi hade tänt ljus, tittade på film och mös alla tre (fyra) infann sig höstkänslorna igen...
Men jag ska njuta av sommaren idag. Idag ska vi fira massor av födelsedagar, det kommer bli en lång dag och jag som varit vaken mellan 3 och 5 inatt...
Jihaaaaa!

Bilder från LaRedoute.se


2 kommentarer:

  1. Åhh den vita tröjan m brun krage + den bruna tyllkjolen - underbart!

    SvaraRadera