fredag 9 augusti 2013

Another BFF-baby coming up!

Såhär skrev jag den 15 december 2009.


Och så kom det en liten räka i början av juli 2010.
Tänk att denna lilla räka nu ska bli storebror och att jag än en gång är gravid samtidigt som min bästa vän. Titti och Robban väntar ett lillasyskon!!! 
Kan ni förstå vilken lycka det är!?
Titti och jag har berättat om våra graviditeter för varann när de varit "nattafärska" som vi säger här i Skåne. På självaste julafton berättade jag för Titti vad som blev Henriks och min julklapp 2012. 
Jag skulle aldrig kunna hålla mig från att berätta för henne.

Åh vad jag längtar efter denna bebis så att vår andra mammaledighet tillsammans kan börja.

Lycka!

Fyra ska bli sex...





2 kommentarer:

  1. Och jag har läst din blogg sen lilla Keila låg i magen tror jag. Sedan flyttade vi nu i April och jag kan inte använda internet på min dator (där din blogg ligger inlagd under favoriter) så jag har inte läst sen dess.
    Så spännande att ni också ska ha eran bebis snart, är du nervös? är allt klart inför ankomsten...eller så klart det kan bli.

    Lycka till med allt och nu ska jag komma in och läsa oftare.
    Kram!!

    SvaraRadera
  2. Så sjukt rutinerat av er <3 <3 <3

    SvaraRadera