torsdag 8 augusti 2013

I en liten fiskehamn

Vi är helt och hållet förälskade i lilla Skåre och har idag bott i huset i en hel vecka. Aldrig förr har vi spenderat så mycket tid hemma som nu.
Det märks att Keila trivs för hon leker utomhus från morgon till kväll och roligast just nu är att promenera ner till hamnen, snacka med fiskarna om deras fångst, köpa en glass, hälsa på Mickes katt och leka på lekplatsen bakom fiskehoddorna.
Här ska våra flickor växa upp!

Frukost på trädäcket varje morgon.

Med undantag för idag då det regnade.

Dans i trädgården.

Igår hade vi med oss Julian i hamnen.

Spännande!

Och magen växer. De två senaste nätterna har jag knappt sovit något alls på grund av förvärkar. Sådant slapp jag med Keila. Jag hoppas det inte ska hålla på såhär i flera veckor för jag är en tjej som är väldigt beroende av mina 8-10 timmars sömn var natt...

4 kommentarer:

  1. Vilket underbart hus nu hittat! Det ser otroligt mysigt ut!

    SvaraRadera
  2. så härligt för er att bo så fint!!
    Vilken mage, förstår att du längtar nu!! Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Vad fint ni fått det Danni. Ser hur mysigt ut som helst. Lycka till med ert nya boende samt till den kommande lilla pärlan.

    Sofia fr Göteborg

    SvaraRadera