torsdag 21 juli 2011

To good to be true?

När livet är sådär underbart så måste det hända något trist. Det liksom hör till eller något.
Jag skrev härom dagen att jag var så kär i min kille. Idag, not so kär.

Men det löser sig.

"Det går upp och det går ner men det svänger mer och mer mot lördag...
Hela veckan är man låg men då kommer man ihåg en vanlig onsdag kväll. Det blir ordning och reda lördag på fredag kväll.

Efter ett regn kan det bli solsken. Efter en vinter blir det vår. Och ändå ledsnar man och allting går i grått men det ljusnar framåt fredag....

Hon vacker jag var kung tyckte jag i alla fall på kvällen inte heller var hon ung men man har ju sina svaga ställen. Sen var det plötsligt måndag morgon och då vet jag att det dröjer hela veckan lång till nästa gång."

Danne stråhed (som btw spelar i Beddinge idag)



Jag vet i alla fall vem som är mina riktiga vänner och vem som inte är det. Det är ju alltid något...
Nu, kärlek,

8 kommentarer:

  1. Det är tråkigt när man upptäcker att någon inte är ens vän! Ja livet går upp och ner.

    Ett ordspråk jag har på en tavla är:

    Älska livet som det är. Tänkvärt!:)

    SvaraRadera
  2. bra ordspråk där ovan!

    den här morsan går på semester nästa veckan, så en lekdejt för tjejerna hade varit väldigt trevligt!!

    SvaraRadera
  3. Ja, det löser sig alltid. Förhoppningsvis. Fina ord BTW

    SvaraRadera
  4. Mmm fina ord! Hatar dock när det känns som det händer ngt skitbra så händer något dåligt sen :(

    SvaraRadera
  5. Danni, får jag erbjuda lite PT timmar. Alltid skönt för själen (och kroppen) att ta ut sig helt!

    MVH REJVDADDY

    SvaraRadera
  6. Hoppas det känns bättre snart!

    SvaraRadera
  7. Det låter tråkigt och jobbigt...hoppas det löser sig allt.
    Märkligt när man läser någons blogg varje dag, känns lite grann som att man känner varandra på något plan och man bryr sig lite extra. Kram

    SvaraRadera