lördag 23 juli 2011

Ho ho solen?

Det blir lite glest mellan inläggen. Men det är för att det är sommar och jag spenderar all tid med min familj när jag inte är ute och flyger. Men det är ju bättre än ingenting, right?
I tisdags var vi på stranden en stund innan regnovädert kidnappade solen igen. Sen dess har jag faktiskt inte sett solen så det gäller att passa på. Vi myste i sanden och Keila klättra i brassestolen och ur de tre timmar vi var där och jag hade sand under ögonlocken när vi åkte därifrån. Jag äger hellre en poolvilla än en strandvilla. Så vet ni det...

Gussegumpalallan på stranden.


Äter nektarin.

Loca baby! Haha
Vi äter ju ibland. 

Välbehövlig nap. Keikei sover två timmar mitt på dagen nu.

Lekplatshäng med mamma. Väldigt spännande med den här grejen. 
De större barnen hade inte en chans på den. Hehe.

Hoppla!

"Känner doften från en stilla ocean, plötsligt står jag i en levande orkan..."

Middag på Kamaki i Slottstaden. Ett tips till er malmöbor. Jättemysigt.

 När kommer sommaren?


2 kommentarer:

  1. Mysigt ni verkar ha! :) kram

    SvaraRadera
  2. Sommaren har redan varit här tror jag. Jag ville bara säga att jag håller med om en poolvilla. Stranden är ofta jobbig och omständig och vääääääldigt sandig och me dont like that!

    SvaraRadera