fredag 1 juli 2011

Mina favoriter...

Res-pärlan framme på Miami International.

"Solly morsan, din väska syns inte till..."

"Vi drar nu, då får låna shorts av pappa och 'jamis' av mig..."

"CSI på alla kanaler."

Det smakade lika gott som det ser ut



Keila fick öppna present en morgon...

"Oh but you didn't.."

Keilas första Havaianas

"Goddag goddag frukostmannen!"


"Ska vi inte ta en cabana idag mamma? Kom igen, du, jag, pappa och en magnum rosé?"

Jag älskar dig.





Badungen

Orlando, Disney World.
(Pappa har satt på svart/vitt av misstag)





Doppa pommesen i ketchup, jadå


En luftballong


Så mycket att titta på...

"Ah ah ah ah stayin' alive, stayin' alive..."


Min stora stora tjej  

Mina fina hjärtan.

Henrik gick all in när det gällde läggning.

Med Atlanten i ryggen

Tuffingen hoppade från kanten till oss.

Kramar ur bikinin. 

Gossiga gumpalallan.

See you next year Miami

12 kommentarer:

  1. Åh Danni, vilka underbara bilder, helt otroligt. Pussa goa, söta Keila o hälsa Henrik så gott. Vi syns o hörs, stor go kram.
    Essie

    SvaraRadera
  2. Alldeles alldeles underbara bilder Danni!!!!

    SvaraRadera
  3. Vad härlig bilder!!! Ni ser ut att ha haft en supersemester. Här vaknade vi till ösregn och 15 grader imorse. Älskar stayin alive bilden, skrattade rakt ut :)

    SvaraRadera
  4. Fina bilder! Söta söta Keila!
    Puss!

    SvaraRadera
  5. Hej hej.. vart har ni köpt grodan som Keila badar i? Hade behövt en sån till min lilla prinsessa nu när vi ska utomlands..:) Ha det bäst //Alma

    SvaraRadera
  6. Ååå vilka underbara bilder på din lilla familj <3

    SvaraRadera
  7. hon e så söt att det gör ont!
    och gud vad roliga kommentarer du skriver till korten.
    läggningen- all in!! jag skratta högt.

    SvaraRadera
  8. Åh vad härligt ni haft det!! Jag vill också till Miami :)

    SvaraRadera
  9. Underbara, helt underbara bilder! Tack för att du delar med dig!

    SvaraRadera
  10. Nu efter att ha sett era fantastiska bilder från Miami så vill jag också dit:) Kram

    SvaraRadera
  11. Gud vilken vacker bild- med atlanten i ryggen!!!

    SvaraRadera
  12. Så underbara bilder gumman!!!!

    SvaraRadera