lördag 16 juli 2011

Glass i stora lass

Idag bjöd vi småtjejerna på varsin jätteglass på torget i Trelleborg. Det var ganska populärt som ni säkert förstår. Småtjejernas mammor hade ganska ont i huvudet idag. Det blev utgång med stort U igår. Väldigt spontant och högljutt. Amerikanskan ovanför bad oss "turn it down a notch..." 
Varför ska jag alltid ha musiken så högt? 
Iiiiii....hoppas jag inte stöter på henne på ett tag. Piiiiniiigt ju!

Keila sover hos mina föräldrar eftersom att hennes föräldrar ska jobba. Jag flyger en tur till Nice imorgon och därefter ska jag sova i Aalborg och sedan vidare till Madrid. Jag har packat ner träningskläder eftersom att jag ska ha en röv som en brasiliansk sambadansös när vi åker till Marbella. Så det så! Och så ska jag köpa Gynnings andra bok på centralen innan jag åker över sundet så att jag har något att fördriva tiden med.
På torsdag har Henrik fixat överraskning för mig och Keikei.  Längtar!

"Asså fy fan va gott med glatt!"

"Närmre mamma, närmre!"

Venna och glatten!


Efter glass kommer lekplatshäng. 
Mammorna satt på en bänk med bultande tinningar så moster Olivia fick underhålla. ;-)

"Wiiiih!"


Trädgårdshäng och grill med släktingar som kommit för att fira min mammas födelsedag blev det sen innan Henrik och jag styrde bilen mot Malmö.

Ha en trevlig lördagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar