torsdag 17 december 2009

Tacokväll med Titti

Nyss hade jag tacokväll med Titti. Hennes kära man tränade och min kära sambo jobbar så vi har suttit här i min soffa och känt på Frallan när hon sparkar, snackat om bebisar, bebiskläder, uppfostringsmetoder och graviditeter och så har vi skrattat åt Bibbi som rapat stup i kvarten.

Note to myself: Ge inte Bibbi tacokryddat kött.

Stackarn äter om det hela tiden. Nu ska jag traska ut i snön med henne och möta upp Henrik så att vi sedan kan krypa ner i sängen. Idag är jag trött.
Imorgon ska vi åka och titta på barnvagn med blivande farmor och farfar.
Tydligen måste man vara ute i god tid och beställa så att vagnen kommer innan bebisen.
Vem vet, Frallan kanske tittar ut tidigare, som hennes lilla kusin gjorde...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar