söndag 20 december 2009

Fashion shoot

Idag har vi fotat vårkollektionen i en iskall lagerlokal i Frihamnen här i Malmö.
Även ifall vi inte sett det färdiga resultatet än så tror jag att det blev riktigt bra. Vårkollektionen är spännande och sexig. Soheil kan vara stolt. Jag längtar till mammakilona runnit av (eller jobbats av är nog troligare), så att jag kan använda de fina vår- och sommarkläderna.
Nu har jag tinats upp här i soffan och det sprallar på i magen.

Frisören fixar modellens hår innan första plåtningen.

Brutus var också modell idag. Här värmer han sig i sin väska mellan outfitsen.

Modellen hade tre modelejon (Leionbergrar) att hålla koll på.

Som tur var var de väluppfostrade.

L'ecole Nationals designer.

Brutus och Alexandra i en klänning från vårkollektionen.

Accessoarerna var min uppgift att fixa. Det blev massor av fina saker.

Naturbegåvning

Nu har vi herrkollektionen kvar att fota i januari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar