lördag 5 december 2009

Dagens inköp


De här bedårande minismå Minnetonka-skorna klickade jag nyss hem. Nu kan bebis mactcha mina egna bruna. Jag kunde inte låta bli. Det ska bli så roligt att klä den lilla. Jag älskar verkligen kläder och levde på luft och kärlek i både London och Milano så att jag skulle kunna shoppa så mycket som möjligt när jag bodde där!
Jag har surfat bebiskläder i två dagar nu och är helt såld på små vita och rosa klänningar. Jag längtar, längtar så efter att få klä min lilla docka...

2 kommentarer:

  1. Mmmmm, tuuuuuuuuuuur att det blir en prinsessa. För det finns bara såååå mkt mer fina kläder att köpa till små sessor än till killar (som P sa, fina pojkkläder får man köpa utomlands, och då blir det andra priser...).

    Själv längtar jag till Vendela går (inte för att jag ska slippa bära henne, och jag vill ju att hon ska vara minimini ett bra tag till!!!) så att man kan ha riktiga fina puffklänningar med knappar och rosetter i ryggen (vilket inte uppskattas nu när hon ligger i vagn allt som oftast...)

    Och så längtar jag tills hon får hår, jisses vad den ungen ska ha rosetter och diadem och annat fint då :-)

    Nä, nu ska jag också nätshoppa nåt sött, prinsessigt, rosa, fluffigt, supergulligt till MIN docka, hihi

    Love you! Pussssssssssssssss, från moster

    SvaraRadera
  2. Shit va snygga. Sådana hade JAG kunnat tänka mig hehehe

    SvaraRadera