tisdag 15 december 2009

Skrutten goes official!

Äntligen går min kära vän Matilda ut med att de väntar en liten skrutt till sommaren.
Jag är så glad för deras skull.
Att veta men inte få sprudla av glädje till alla har varit jobbigt. Nu kan jag äntligen vara öppet glad för Titti och Robbans skull. Våra små liv ska bli starka i magen och lagom till sommaren kommer vi att rulla barnvagn ihop.
Vem har inte drömt om att få barn samtidigt som sina bästisar? Båda (!) mina två är gravida samtidigt och vi kommer få i april, juni och juli! Jag är så glad! Leila ska nämligen också ha en liten bebis och så ska hon gifta sig i Marocko i sommar och jag ska vara tärna. Åh det ska bli så roligt. Kan man älska livet mer just nu?

Vackra Matilda på hennes bröllop i juli.



Bästisbebisar...
Grattis till er fina lilla bebis i magen. Var rädda om er.
Danni och Frallan

4 kommentarer:

  1. Skruttens mamma Titti15 december 2009 kl. 13:09

    Awwwwwwwwwww.... snyft snyft..
    Tänk på mina graviditets hormoner..
    jag bölar ju ihjäl mig här på jobb!

    Vad fint du skrivit, du e så underbar.

    Älskar er.

    Puss

    SvaraRadera
  2. Jag bölar ocksåååååååå, fast jag (förhoppningsvis) inte har några gravidhormoner i kroppen!!! Fint skrivet! Vendela längtar ihjäl sig efter sina nya lekkamrater :-)

    Puss

    SvaraRadera
  3. heheh, jag misstänkte nästan att det var Mathilda var gravid =)

    SvaraRadera
  4. Kan man älska livet mer just nu, skrev du Daniella. Det låter underbart tycker jag. Många frågar sig vad lycka är, detta är väl en av anledningarna,att få barn,som är ett mirakel. När du nu dessutom får dela det tillsammans med två av dina bästa vänninor och har din kära syster Alex, med goa söta Vendela så nära dig, så bara njut. Var rädd om dig Danni och hälsa Henrik så gott.
    Vi syns o hörs
    Stor go kram
    Essie

    SvaraRadera