torsdag 24 september 2009

Sexa eller hångla?

Idag har jag gått loss i tidningsbutiken och köpt hem hela tre stycken gravid-tidningar.
Nu ikväll har därför både jag och sambon suttit och läst som förhäxade av allt som vi inte visste om graviditeter, akuta kejsarsnitt och hur man behandlar såriga amningsbröstvårtor.

Jag kom till ett uppslag i tidningen "Föräldrar & Barn -Gravid" som handlade om sex under graviditeten och jag läste högt för min sambo:

"Allt handlar inte om penetrering, sex är så mycket mer än så, och penetrering är oftast det svåraste sättet att för en kvinna att få orgasm. Återupptäck tonårstidens smeksex och hångel."

Min sambo tittar skeptiskt på tidningen jag håller:

"Ameee...det är ju som att se en film på bio och gå 20 minuter innan slutet!"


Hahahahahahaahaa!



Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar