tisdag 8 september 2009

Bästa pojkvännen denna sidan jul!

Min kille är nog världens bästa. Han kom hem med en present till mig idag.
Tänk att man inte ens behöver påpeka för sin pojkvän att han ska köpa presenter till en.
Den här gör det utav ren kärlek. Bara sådär. Jag blev så glad och måste tillägga att det känns riktigt bra att just han är pappa till detta lilla liv jag bär i min mage.

Den blivande pappan ligger på stort plus idag, även ifall han brukar shoppa presenter till mig, men just idag passade det så perfekt eftersom jag varit så ledsen. Och han har dessutom lovat att jag ska få allt jag pekar på till barnet och att en liten shoppingresa till New York för att handla babykläder minsann inte är helt uteslutet!

Eller som han själv sa: "En bebis kostar väl en stygg 50 lapp i startpaket i alla fall.
Dyraste vagnen, dyraste bilbarnstolen, dyraste sängen, dyraste skötbordet och sen ska mamman stilla sin shoppaholism med gulliga babykläder."

Oh yes!

Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar