tisdag 8 september 2009

Och så kom tårarna

Idag har inte varit en bra dag. Jag störtbölat i princip sen jag steg upp.

Jag grät för att vi inte hade apelsinjuice hemma till frukosten, (vi hade bara äpplejuice),
och senare för att en av deltagarna i Americas Next Top Model åkte ut, (!!!).
Jag grät för att mitt hår trasslade ihop sig, (vilket det gör varje dag).
Jag grät för att min sambo gick till jobbet och lämnade mig ensam kvar här i lägenheten, (borde jag inte vara glad för att han ett jobb?).

Det hör väl till.
Men idag har jag känt mig riktigt ensam... och ledsen.

Jag har funderat för mycket och undrat om jag verkligen klarar av detta, om jag vill detta och har råd med detta?

Just nu känner jag mig väldigt osäker. Och bara för att jag mått så dåligt idag så ska min sambo bjuda ut mig på middag här i staden. Det ska bli skönt att tänka på något annat.

Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar