tisdag 15 september 2009

Ladies and gentlemen...

...for the first time ever, meet Frallan!


Yeupp, detta är alltså vårt lilla mirakel. Fråga mig inte vad som är upp och ner, gulkropp, huvud eller hjärta för det har jag ingen aning om.
Men lever det gör h*n...
Nu har jag stretat i en gynekologstol med min kära sambo närvarande. En minst sagt underlig upplevelse eftersom jag ju är så pryd.
I bilen till kliniken fick jag sambon att lova att titta på mitt huvud, och mitt huvud endast!
I hissen på väg upp i lägenheten sa min sambo därför:
"Har du färgat håret?"
Och visst har jag det.
För en vecka sedan ;)
Nu blir det lunch på stan sedan ska jag springa bort till pappas jobb och trycka upp Frallan i x antal exemplar så h*n kan delas ut till farmor och farfar samt mormor och morfar.
Life's good!


Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar