måndag 14 september 2009

Höstmys

Idag gör det ingenting att sommaren är över och hösten är på intåg.
Jag känner att jag längtar efter den mörkare årstiden nu med levande ljus, tjocka tröjor och alla tv-serier som startar igen. (Jag vet att jag nån gång väldigt snart kommer få äta upp dessa ord).
Denna höst har jag en hel del att se fram emot:

* Imorgon ska vi på vårt första Vul och se Frallan för första gången
*Den 16:e oktober går vi in i vecka 13, (12+0) och är då mer på den säkra sidan är på den osäkra.
*Förhoppningsvis blir min kära bästis gravid nu i höst och även det är ju såklart något att se fram emot. Hade så gärna velat följas åt med henne under denna underbara och lite osäkra tid.
*Den 20 november har New Moon, (se länken till den senaste trailern som släpptes inatt), premiär och jag är så nyfiken på hur filmen ter sig gentemot boken. Längtar så efter att få dregla över Edward Cullen igen. (Jo, jag är faktiskt 27...hehe).
*Någon gång under senhösten kommer vi förhoppningsvis, om allt går som det ska (peppar, peppar), att få veta om vår lilla bebis är en flicka eller pojke och jag kommer då gå loss i affärerna. Helt klart något att se fram emot.

Nu är det soffmys, godis och (för att göra det hela lite extra äckligt för er bittra singlar), tända ljus!


Lilypie Pregnancy tickers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar