söndag 13 september 2009

Attackillamående

Innan har jag tyckt att jag mått illa. Riktigt illa. Jag har oj:at och stönat som om världen håller på att gå under. Tills idag...
Nu vet jag nämligen vad gravidillamående innebär. Gud bevare mig!

Jag har varit kräknödig precis hela dagen och legat i sängen och känt mig död. Är det såhär det ska vara nu? Varje dag? Jag vill bara gråta för jag är ingen tjej som kan ta sånt här. Smärta och illamående är bland det värsta jag vet.

Säger jag som just nu i denna stund är på smällen.
Bra jobbat för fan!


Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar:

  1. Hej Danni!

    Har en febersjukdotter som sover middag och råkade hamna i början på din blogg som tidsfördriv :)
    Vad jag känner igen mig, Ella är också född i april 2010 som Keila... Nu väntar jag nummer 2, inte riktigt samma som första - jag har inte tid att tänka på det lika mycket som jag gjorde med Ella..
    Tycker det är så härligt så du skriver direkt från hjärtat!

    Kram

    SvaraRadera