tisdag 29 september 2009

En bra dag

Idag är en rolig dag. Jag har suttit hemma och jobbat. Vill ännu inte avslöja riktigt vad jag sysslar med för då kanske ni listar ut vem jag är. Och jag är ju fortfarande hemlig.

Åtminstone för en del av er. Igår berättade jag nämligen för en av mina närmsta vänner.
Eller rättare sagt hon frågade mig rakt ut: "Är du gravid?"

Jag hade visserligen själv tänkt berätta eftersom att vi äntligen var ensamna. Men hon hann alltså före med att fråga. Hon hade inte egentligen inte misstänkt något men frågan bara poppade upp. Och det var en riktig befrielse kan ni tro!

Jag är så glad att hon vet. Jag har ju känt mig så ensam här på denna hemliga sidan.

Just nu dansar jag i vardagsrummet till en kär gammal klassiker. Oj, vad roligt jag har det.
Idag är en bra dag...
Strax slutar sambon jobba och vi ska åka och handla mat, god frukost till imorgon och något till ikväll.
En fågel viskade att blivande mormor köpt en present till mig och Frallan.
Jag ska klämma och känna på den imorgon tänkte jag.

Nu ska jag jobba vidare.


Lilypie Pregnancy tickers

1 kommentar:

  1. Jag är så glad för er skull gumman! Snart är vi förhoppningsvis 2!

    SvaraRadera