måndag 16 december 2013

We need to go to America!

Nu blir jag lite "Shallow Hal" och lägger upp bilder på sockersöta och dyra kläder men ibland måste man...
Jag har ett sådant enormt Amerika-sug och det blev inte bättre igår när Pernilla la upp bilder på alla påsar från Ralph Lauren-Baby som hon lagt upp på sin Instagram. Jag funderar starkt på att åka med mamma och pappa till USA här i början av det nya året. Om inte annat så skickar jag med en beställningslista, det är en sak som är säkert.

Sommarens lillasyster.

De flesta av klänningarna finns i både Keila-storlek och Etienne-storlek!



Och om jag hade en pojke...
Ljusblått, ljuddblått, lite marint och vitt.
Jag dör så sött och nuttigt.

Ja en lillebror får vi hau!


8 kommentarer:

  1. Den första har jag också beställt till min lilla flicka som kommer till våren. Hoppas allt är bra med dig och familjen kramar Ellis (London)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det blir en liten tös?! Så underbart. Stort grattis till bebisen.

      Radera
    2. Ja en liten tös blir det :) tack!

      Radera
  2. Jag har sån tur att min pappa är i usa minst 1g/år o han älskar att köpa kläder t barnbarnen"-) kanon då de e så mycke billigare m märkeskläder där. Hoppas att resan som planeras i hemlighet innehåller usa. Ja lovar att begäret blir inte mindre när ungarna e äldre. Snart kommer väl min10 år påg ha märkes krav...

    SvaraRadera
  3. Du får ta och shoppa genom shopUSA 👍

    SvaraRadera
  4. Jättefina kläder! Har du nåt favopojknamn?

    SvaraRadera
  5. Jättefina kläder! Har du nåt favopojknamn?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får nog svara Etienne där, först och främst i alla fall. (Det är egentligen ett pojknamn). Men jag har aldrig funderat över pojknamn faktiskt... Mitt undermedvetna kanske alltid haft på känn att det blir flickor här? God Jul

      Radera