måndag 9 december 2013

Etienne 3 månader

Idag kl 9 var det tre månader sedan lillasyster föddes.
Vi "firade" månadsdagen med första omgången sprutor, en i varje lår och Etienne var otröstlig en stund. Hon tog det här med sprutor mycket hårdare än sin storasyster. Ingen sockerlösning i världen kunde avleda och mitt hjärta brast nästan.
Nu har hon lite feber och sover. Keila och jag firar i alla fall lillasysters dag med en kaka såhär på eftermiddag. Eller jag använder det som ursäkt för guuuud vad gottesugen jag är. Jag skyller på amningen för jag är vanligtvis inte så mycket för kakor.

Lite glad ändå fastän man han plåster på de gussiga låren.

Den här bilden skickade Titti till mig igår kväll. Här är hon en vecka ungefär.

Jag skickade tillbaka denna när vi satt och åt. Tänk så fort det går.

Älskade barn så mycket kärlek vi känner för dig.

3 kommentarer:

  1. Oh så fin hon är, er lilla tjej Etienne! Lik sin fina storasyster är hon också! Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Oh så fin hon är, er lilla tjej Etienne! Lik sin fina storasyster är hon också! Kram Frida

    SvaraRadera
  3. Så söt hon e! Visst e det mysigt med syskon...men det vet väl du med alla dina....kram till er alla från en bloggläsare i Malmö

    SvaraRadera