måndag 23 december 2013

Lillejul

Idag har vi fixat det sista inför julafton. Keila var så nipprig vid läggdags och kunde knappt hålla huvudet stilla på kudden. Nu sover båda flickorna gott medan Henrik och jag tittar på Benjamin Button, (herregud tar den aldrig slut?).

En glas skumpa fick starta julen 2013. Satt som en smäck!

Jag har griljerat skinka och stekt "söttbullar" till förbannelse. Vi provsmakade nu ikväll och jag överträffade mig själv igen. Jag som inte trodde jag kunde laga mat...

Igår fixade vi My Little Ponys Aspen cabin. Det tog sin lilla tid och både Keila och jag tröttnade så baksidan är bara "pepparkakig".

Mammas minsta har blivit matad i bilen hela veckan och kommer nog tro att man helt enkelt bara äter i bilar.

Nu är det slut på allt handlande, imorgon ska vi bara njuta av julen.
Tänk vad härligt det hade varit att få vakna till lite snö...

1 kommentar:

  1. Gör köttbullarna i ugnen, blir lika gott! Jag slutade steka år sedan!

    SvaraRadera