måndag 22 april 2013

Nu var det helg igen...

Vilken helg! Kanonväder och massor av mys.
Precis som det ska va...

Lördagens gravid-outfit, mammabyxor från H&M som sitter så skönt.
De ska jag bo i i sommar.

Utflykt till Smygehuk med de små kusinerna.

Två på jäsning i solen vid Gula huset.

Pappa fick äran att läsa saga både fredag och lördag.

Frukost på terrassen hela helgen.
Här med söndagsfläta i håret.

Keila och pappa på Ribbans lekplats där Keila cyklade ifrån oss med sin trehjuling.
Tour de France nästa?

Sommarsallad á la Dahl/Siebert. 
Igår bjöd vi Yoko och Erich (Henriks föräldrar) på grill och goda tillbehör här hemma.

Det här lilla hjärtat bad Keila mig passa på lekplatsen 
och jag tappade givetvisbort det då det är stort som ett knappnålshuvud...
När vi senare på kvällen skulle titta på tv och mysa i soffan började lillasyster sparka massor i magen och jag lyfte på tröjan för att titta hur det rörde sig och där satt hjärtat på magen, 
precis där de små fossingarna putade upp. 
Magiskt, tyckte vår Disney-skadade prinsessa.

2 kommentarer:

  1. Ja, visst var det en underbar helg, mera sånt väder. Härliga bilder Danni och historien om det lilla hjärtat, kan man nog tyda på många sätt men jag tycker det är magiskt. Ha det så gott så länge, pussa Keila o hälsa Henrik.
    Var rädda om er <3
    Essie

    SvaraRadera