måndag 15 april 2013

Made by Gruvstad

Alla ni vet ju att jag älskar att pynta min dotter i diverse rosetter, hårband och klämmor.
(Ta nu denna mening med en stor dos humor är ni snälla).

Jag är just nu galet förälskad i Made by Gruvstads underbara rosetter och diadem. Det är inte varje dag Keila går med på att ha något i håret och det är inga problem men när hon ibland kommer med en klämma eller rosett som hon vill att jag ska sätta i blir jag glad ända in i hjärteroten. Jag tycker det är så gulligt och jag hade själv massor av stora sidenrosetter i håret när jag var liten.
I dagarna lanserades Made by Gruvstads fina hemsida och webshop och man kan nu gå in och välja bland de kärleksfullt handgjorda accessoarerna i olika färger och mönster.

Hårband för de minsta och fjuniga. 

Här bär Keila en Yáng, 
en söt japansk-inspirerad Kanzashiblomma på klämma i ljusrosa
 och lila som bara finns under en begränsad tid och upplaga. 
Så gullig på vår lilla "kvartis".

Mina favoriter som Keila ska ha till klänningarna i sommar.

En annan favorit är "Keila-rosetten" som också finns på hemsidan. 
I samarbete med Made by Gruvstad kör vi för er skull en liten tävling 
där du har chans att vinna ett valfritt set klämmor eller rosett.

För att vara med och tävla ska du gå in på Made by Gruvstads sida på Facebook och gilla för att hålla dig uppdaterad på nyheter och andra roliga grejor, 
samt gå in på hemsidan och leta upp "Keila-rosetten" och "like" den 
och berätta hur den ser ut i kommentarsfältet nedanför detta inlägg.
Du får gärna länka till tävlingen i din egen blogg om du har en.
Tävlingen pågår till och med den 22 april.

Lycka till!


Fotograf: Malin Ward.

13 kommentarer:

  1. Keilas rosett påminner om Mimmis, rosa med vita prickar.
    Jag har gillat och gillat, hoppas på lite söta rosetter till sommaren, tycker precis som du det är supergulligt!
    Tror Ella hade gillat Keilas :)

    SvaraRadera
  2. Keilarosetten är rosa med vita prickar :)

    Så fina håraccesoarer, hoppas på vinst till mina små tjejer <3

    Lycka till med bebisen i magen/ Malin

    SvaraRadera
  3. Keilarosetten är rosa m vita prickar!

    Hade älskat att få något fint till håret till min lilla Ella!
    Kram Sofie

    SvaraRadera
  4. Keilas rosett är rosa med vita prickar. Jag har gillat:)

    Min lilla tjej har precis fått tillräckligt mycket hår för att använda klämma, och gudarna ska veta att jag har kämpat:) Så denna sommaren lär vi gå bananas på klämmor och rosetter. Håller tummarna, för rosetterna på denna sidan var ju bedårande!!

    kram Alexandra

    SvaraRadera
  5. Keilarosetten är cerise med rosa prickar. Jättesöt. Om jag vinner kommer jag att välja en "Laurarosett" eller "Mathildaklämmor", dessa kommer passa att perfekt till alla Elsas sommarklänningar! Kram

    SvaraRadera
  6. Keila rosetten är rosa med vita vita prickar!

    Super fina håraccessoarer!

    SvaraRadera
  7. Sötaste lilla Keila på Gruvstads hemsida 💗

    Jag som nyss tänkte på att Andrea måste ha fler rosetter & gärna som dom på hemsidan som man bara kan sätta i håret så på sidan .

    Så bra tips !!

    Och den söta Keila rosetten var ju så fin i mörkrosa med vita prickar !!

    Och JA vi vill gärna vinna 💗💗💗💗💗💗

    SvaraRadera
  8. Mikaela Andersson16 april 2013 kl. 21:56

    Har gillat dem på Facebook :) keila är ju bara för söt i sin rosa-vita rosett. Rosa med vita prickar på :)
    Älskar alla deras grejer och skulle bli jätteglad såklart om jag vann :) kram

    SvaraRadera
  9. Jag är med och tävlar gärna! Keila-rosett är rosa med vita prickar och påminner mig om Mimmi Mus. <3
    Jättesöta rosetter.

    Mvh
    Emma Jonsson

    SvaraRadera
  10. Har gillat :-) Keila-rosetten är rosa med vita prickar! hoppas jag vinner så att jag få sätta en fin rosett i min lilla tjejs hår :-) superfina saker ju!

    SvaraRadera
  11. Gillar massor!
    Keila rosetten är rosa med vita prickar!
    Rosetter kan vi aldrig få för många av :)

    SvaraRadera
  12. Jag är självklart med och tävlar!
    Keila rosetten är rosa ( cerise) med vita prickar.

    SvaraRadera
  13. Jag är självklart med och tävlar! Nu har jag ju en flicka att pynta med allt möjligt sött:)
    Keila rosetten är rosa med vita prickar.

    SvaraRadera