söndag 2 maj 2010

Lycka!

Vi befinner oss i ett rus av lycka. Vår lilla dotter tar all vår tid och vi älskar det.
Varje liten blick från henne får hjärtat att smälta, tårarna att rinna och ja även brösten, haha!
Amningen är igång men det gör ont, ont...
Jag hoppas att det snart släpper och att även jag kan njuta av amningsstunderna. Utan Henrik hade jag inte klarat det.
Vår lilla snäcka sov gott i sin säng inatt. Jag vaknade två (!) timmar innan henne och fick tålmodigt vänta in sjusovaren.

Tusen tack för alla gratulationer, så fina ni är som kommenterar och håller med mig om att hon är bedårande.

Nu börjar ett äventyr som ni gärna får följa med på.

Kram!

12 kommentarer:

  1. Vi kan ju inte annat än att hålla med dig!
    Hon är ju bedårande <3
    Ha det bra, Kramar från Maria & Co.

    SvaraRadera
  2. Prova Bepanthen salva på dina bröstvårtor! Det gjorde jag när jag ammade Leon och det hjälpte till att få dom att läka;) och skönt var det!
    Förrövrigt vill jag gärna läsa en förlossningsberättelse! Var det som du förväntade dig? Som förstföderska vet man ju inte alls vad som väntar en när värkarna startar;)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Hon e helt underbar, har kollat in bilderna på Alexandras blogg också. De har ni gjort bra! :-)
    Håll bara ut med amningen, de blir bättre!
    Ser framemot att se de lilla underverket på lördag när vi ska fira Vendela!
    Sköt om er!

    SvaraRadera
  4. Grattis till söta bebisflickan! :)
    Hon är jättefin!

    SvaraRadera
  5. Åhh lilla Keila så mycket hår hon har :) sötnosen! Längtar efter henne!

    SvaraRadera
  6. Världens sötaste Keila! Grattis Danni!

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken söötnos!! Grattis, jag blir själv nästan lite tårögd då jag läser om alla som fått sina pyren. Den där första tiden är ju verkligen speciell.

    Och amningen, ja den gjorde skiitont de första dagarna, men nu tycker jag t.o.m. det är skönt, haha! Hoppas du mår bättre snart!
    kram

    SvaraRadera
  8. Ååå!! Hon har kommit!!
    Vräkningen gjorde susen med andra ord! hihi!

    Gud så fin hon är, och stort grattis till de stolta föräldrarna!
    Visst är det härligt detta!?!
    Kram på er från mig och lilla Viktor!

    SvaraRadera
  9. .. nej jag har fortfarande inte fattat hur man kan älska någon så otroligt mycket, tittar varje kväll på henne när hon ligger brevid i vaggan och så säger jag o sambon till varandra hur galet det är att man älskar henne så obeskrivligt mycket ;) ha en mysig kväll och njut av fina Keila. KRAM

    SvaraRadera
  10. Stort grattis!!!! Har precis hittat hit och kommer att titta in igen. Äääälskar ditt vräkningsinlägg nedan och det verkade ju funka bra. :-)

    SvaraRadera
  11. Grattis till lill flickan :)
    Och det med smärtan när du ammar, det kommer gå över. Brukar göra lite ont första dagarna, men sen så :) Smörj in med bröstmjölk efter amningen och låt luft torka =) Funkar om du får sår också. Men det hoppas jag du slipper, för det är verkligen en pina!
    Sköt om er och lycka till med allt :)

    SvaraRadera