lördag 12 april 2014

Ge mig era bästa tips

Jag får mail och kommentarer om varför bloggen står stilla och ska jag vara helt ärlig är det svårt att hitta tid att sätta sig ner och skriva. Jag älskar att skriva om allt i mitt hjärta men jag hinner verkligen inte.
Ett annat problem är att datorn försvinner med Henrik varje morgon och kommer hem först sent på kvällarna, så även Henrik, och då vill jag inte sitta med datorn utan jag vill umgås med honom. Vi har så himla mycket att snacka om just nu. Jag frågar tusen frågor för jag har en del idéer jag vill förverkliga och han har ju haft eget företag i hundra år känns det som så jag kan fråga massor.

Låter spännande va?
Häng på här ett tag till så lovar jag leverera ett inlägg per dag. Ska vi säga så?

Hörs imorgon då...

Ska ladda den där kameran som kostade en förmögenhet också.
Ut med iPhone och in med systemkamera.

Ge mig era bästa Mac-tips är ni smälla. Ska jag ha en MacBook air eller vanlig MacBook? Hur många gig (heter utrymme så?) för en fototokig låtsasjapan som mig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar