torsdag 6 februari 2014

The Flagship Company

Ett litet spännande samarbete med bloggen ledde till något större och nu sitter jag här och ska vara säljare för The Flagship Companys underbara barnkläder på hemmapartyn.
Är det inte roligt hur livet kan ta vändningar mitt framför näsan på en?
Det här ska bli så himla kul och kläderna är verkligen något i min smak. Klassiska med bra kvalité till ett lågt pris.
Resultatet kommer bli så himla bra! Jag är så glad att få hoppa ombord på denna båten och vara med och se hur detta växer.
Keila och jag gick loss och fotade några outfits från vårens kollektion, så här är en tjuvkik på lite godheter som man snart kan shoppa hem till sina små älsklingar.
Vi längtar så himla mycket till sommaren nu.

En sommarklassiker.








Vill du boka in ett party så bara hör av dig till mig på
babybambola@live.se
Jag har redan några partyn inbokade men har fortfarande attraktiva tider kvar så först till kvarn!
1 mars är startskottet för första homepartyt!


The Flagship Company är ett svenskt företag som tillverkar barnkläder 
med influenser av New England med en twist av skandinavisk funktionalitet.
Klassiska barnkläder med hög kvalité som inte kostar en förmögenhet kan levereras utan onödiga mellanhänder via hemförsäljning och webshop. 

Boka ditt party idag via mail eller telefon 0708-319565.



7 kommentarer:

  1. Så ljuvliga kläder!! Finns det ingen möjlighet att beställa utan att ha party eller gå på ett? ;)
    Vill så gärna HAA!!
    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Maj gadd så söt klubbkavajen är!!! Finns såna till pojkar också? William bara måste ha en sån :) Vilka priser ligger kläderna i? Sötaste lilla modellen förresten ;) Kram

    SvaraRadera
  3. Vilka underbart fina kläder, det enda som är tråkigt med två killar är att man missar alla söta flickkläder. Den blommig kjolen med högt liv är ju så söt. Härligt också att få göra något på sidan om och komma "ut" lite. Synd vi inte bor närmare då hade jag bokat ett party på studs. Kram Kram

    SvaraRadera
  4. Så jäkla roligt, den rosa klänningen är given i flickornas sommagarderob! Ser fram för mig hur de sitter på bänken på Aldos och spillar chokladglass på den <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. Hej! Jag undrar om det finns både pojk och flickkläder samt i vilka storlekar? Ser onekligen väldigt lovande ut för min smak! :-)

    SvaraRadera
  6. Finns det bara flickkläder?

    SvaraRadera
  7. Men Danni jag dör vilka underbara bilder!!! Lilla modellkeila! Så vacker,! Och kläderna ser fantastiska ut! Varför ska ni bo så tusans långt bort för?;) Kraaaaaaam!

    SvaraRadera