fredag 28 februari 2014

Jag saknar också...

Mina fina läsare,

Tro mig när jag skriver att jag också saknar inläggen här i bloggen. Jag skyller på Henrik eftersom att han snor med sig hushållets enda dator in till jobb varje dag och min telefon är så där att blogga på. Det är för övrigt den jag bloggar ifrån nu och vissa tangenter funkar inte att trycka på så jag måste gå tillbaka och rätta hela tiden. Ja, ja i-landsproblem!

Nu ska jag i alla fall få låna en dator ett tag så att nu kommer inläggen börja trilla in igen. Jag lovar!

Tack för alla fina meddelande om att ni saknar mig på bloggen. Ni är alldeles underbara allihopa.

Kvällens Nenne på middag hos mina föräldrar.

Julian har kommit hem från Thailand. Som vi saknat honom.

Slättarpsmys i veckan. Det ligger helt enkelt för nära för att låta bli...

Världens sötaste lillasyster. ;-)

Och sötaste storasystern.

Vi hörs imorgon!

2 kommentarer:

  1. Vi är många som saknat dina inlägg, jag blir glad i själen när jag ser dina fina flickor. Jag ville inte skicka in en kommentar, ville inte stressa dig men gick in varje dag för att kolla, konstigt känsla man får när du inte har några nya inlägg, rädd att något har hänt men glädjer mig när jag ser att ni har varit bortresta och njutit av livet. kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vart blev du av....

    SvaraRadera