fredag 13 juni 2014

Sommarlov

Igår började vi Keilas sommarlov med grill i trädgården och fotboll med mys på kvällen. Ingen är lyckligare än Henrik just nu när VM äntligen börjat.
Han går som på små rosa moln och mumlar att fyra års väntan är över...

Själv minns jagVM-finalen mellan Frankrike och Italien för åtta år sedan! Åtta år!!! Det känns som ett helt liv sedan. Så mycket i mitt liv då och nu. Jag kan inte sortera allt, jag har varit med om så mycket roligt. Det måste jag försöka komma ihåg ibland.

Vilket liv jag lever. Hade jag inte varit jag hade jag velat leva det...

Här började sommarlovet.
På en filt i skuggan i vår trädgård.

Här trivs han...

Fläderblomssaft

Sommarben i tofflor precis som när jag var liten.

1 kommentar:

  1. Vad trevligt och mysigt ni har! Har saknat dina inlägg men förstår att två små tjejer och man tar upp din tid. Dygnet har för få timmar. Ha en fin midsommar. Kram IM i örebro

    SvaraRadera